NERtelenítő blog

NERtelenítő blog

A vasárnapi Trianon 2 egyetlen okozója

2018. április 12. - sorsügynök

Igen, Trianon 2. A különbség csupán annyi, hogy most sokak számára még nem olyan egyértelműek a várható tragikus következmények, mint lehettek akkor, amikor egyik napról a másikra elcsatolták az ország nagy részét.

Bár sok ellenzéki szavazó igyekezett mindent megtenni azért, hogy ez ne következzen be, az erőfeszítések végül csupán arra lettek elegendőek, hogy ne négyötödös legyen a Fidesz győzelme, hanem "csak" kétharmados.

A kezdeti néhány órás sokkot követően folyamatosan jelennek meg a lehetséges magyarázatok. Ha kicsit mögé nézünk a legnépszerűbbeknek, találhatunk valamit, ami mindegyikben egyértelműen közös!

Klasszikus választási csalás
Ismerve a Fideszt és bizonyos helyi támogatóinak érdekeit, biztosra vehetjük, hogy lehettek kisebb stiklik, amelyekkel egyesek megpróbálták bebiztosítani, hogy az ő szavazókörükben elegen szavazzanak "helyesen". Azt azonban kizárnám, hogy ezeknek számottevő hatásuk lett volna a végeredményre, annyira talán még nem afrikai a választásunk lebonyolítása. Viszont ha kiderülne, hogy mégis, akkor nem kellene Columbo-nak lennünk, hogy kiderítsük, melyik párt állhatott emögött.

Az ellenzék tehetetlensége, ill. egyes ellenzéki pártok aknamunkája 
Az ellenzéki pártok nyolc éves teljesítménye valóban totális kudarcnak tűnhet, de nem gondolhatjuk azt, hogy az 5-6 komolyan vehető párt mindegyikében kizárólag amatőr, felkészületlen, önző politikusok ücsörögnek, akik az együttműködés nyilvánvaló szükségességét sem képesek felfogni, s csak a saját pecsenyéjüket sütögetik. Vannak ilyenek, persze, talán többen is, mint elegen. De vegyük számba azt is, hogy az ellenzék ki van szorítva a közmédiából, kényszerpályán mozog, el van lehetetlenítve, pénzügyileg kiszolgáltatott, beépített emberek szabotálják a hatékony, eredményes működést, stb. Hallhattunk ilyesmikre utaló elszólásokat bőven, s láthattuk is a "veszélyessé vált" ellenzékiek lejáratását, kicsinálását. No és vajon ki lehet mindennek a hátterében? Kinek állhat érdekében, ki nyerhet vele? A válasz helyett kis segítség: komoly erőforrások, médiafölény és némi titkosszolgálati maszekolás nélkül mindez nem lehetséges.

A Fideszre szabott választási rendszer
Erről kell a legkevesebbet beszélnünk. Az összes választópolgár 31%-ának, a megjelentek kevesebb, mint felének támogatásával a Fidesznek biztos kétharmada lett. S melyik is volt az a párt, amelynek 2010-ben is kétharmada lett, amellyel ilyen változtatásokat eszközölhetett a választási rendszerben, s nem is tartotta etikátlannak ezt megtenni?

A vidéki szavazók
Biztosan vannak közöttük is, akik az elveikkel szembefordulva, érdekből szavaztak, de a számuk biztosan elenyésző. Azt pedig badarság állítanunk, hogy kétmillió vidéki ember teljesen hülye és tudatosan támogatja a nagyüzemi közpénzrablást. Egyátalán nem! Jószándékú, becsületes, dolgos emberekre gondoljunk, akik az általuk elérhető információk alapján épp megfelelően szavaztak – amint azt Földes András kiválóan állapította meg ebben az indexes cikkében. (Pl. egy vidéki kisváros lakótelepén, ahol főleg nyugdíjasok élnek, a telepi kábeltévé alapcsomagját a közmédia és a Vajna-tévék jelentik. Az RTL-ért már pluszban kell fizetni, amit nagyjából senki nem tesz meg, hiszen "majd nézzük helyette a TV2-t".)
Sok helyen kizárólag olyan üzeneteket, annyi időn keresztül és olyan módon kap a lakosság, hogy nem is lehet más a reakciójuk. Gyakorlatilag hipnotizálják őket, ezért nincsenek is valódi döntési helyzetben. Ne legyünk teljesen biztosak benne, hogy rajtunk nem működne ugyanez a tudományos alapossággal kifundált pszichológiai hátterű hatásmechanizmus, ha pontosan az ő helyzetükben lennénk!
S vajon kinek állhatott érdekében, hogy ilyen manipulációkat alkalmazzon ezeken az embereken, ki nyert azzal, hogy így nem maradt kétséges, kire fognak szavazni? Kinek lehetett hozzá szakembergárdája, médiája, erőforrásai – és arcátlansága?
szivar.jpgAhogy fentebb említésre került, nagymértékű klasszikus választási csalás valószínűleg nem volt. A többi megállapítással kapcsolatban pedig mindenki döntse el, lehetett-e olyan hatásuk a választásokra, ami jelentős, de nem éppen fair előnyhöz juttatta valamelyik résztvevőt. Azaz történt-e nem klasszikus, nagypályás választási csalás, ami vasárnap már teljesen szükségtelenné tette a kispályás klasszikust!

Ezek után pedig nem is kell megneveznem az ország legújabb tragédiájának kizárólagos okozóját, mert valamennyien pontosan kikövetkeztettük a megfejtést. A helyzet persze ettől sem változik, de legalább tudjuk, ki okolható alapvetően a kudarc miatt, ki a valódi ellenfél, milyen szándékai és módszerei vannak, s mire számíthatunk tőle a következő években.

Továbbá azt is felismerhetjük, hogy mi magyarok, közel 10 millióan eléggé magunkra maradtunk. (Szándékosan ideértve a 2 millió feletti Fidesz-szavazót is: ők épp úgy elszenvedői a NER-nek, mint az ellentábor, hiába nem tudnak róla még.) A választási rendszer ugyanis nem lesz kijavítva, az ellenzéki pártok rövid pórázon tartása megmarad, ahogy a folyamatos agymosás is. Így pedig nagyon komoly feladat lesz kitalálni, mit tehetünk ebben a helyzetben. De semmiképp ne adjuk fel!

Oroszországban valószínűleg sokan és sokat tudnának mesélni erről...

A bejegyzés trackback címe:

https://nertelenito.blog.hu/api/trackback/id/tr4113815298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aquaticus 2018.04.13. 08:55:07

Az biztos, hogy már nem álmodozhatunk a ballib kormányok alatt elért hihetetlen gazdasági fejlődésről és életszínvonal emelkedésről...Ezek megdöglesztették a pannon pumát és Gyurcsány vízágyúja is ott rozsdásodik valahol...

lüke 2018.04.13. 09:01:28

Jó a név....
szortelenítő jutott eszembe, így.....sirtelenítő...
mert Sír egy sincs a mai fenn ülő elitben

nemecsekerno_007 2018.04.13. 09:07:42

B@sszus, ha a fúziós erőmű problémáján agyalnátok annyit mint a patás Orbánon, már rég megépült volna.

rasztaszív 2018.04.13. 09:09:11

nem,barátom,itt sem te,sem a többség nem látja még,hogy ki a valódi ellenfél.
gondolom,még neked sem esett le,hogy a fidesz második vonalát egy az egyben az egyházi oktatás termelte ki...?
hogy ott tarolt a fidesz,ahol a leghatékonyabb a klerikális propaganda...?
hogy a liberalizmus-ellenesség nemzője,és melegágya az egyház...?
hogy az agymosás is egyházi találmány...?
soroljam még...?

rasztaszív 2018.04.13. 09:12:27

egyébként pedig az "első trianont" is a mocskos papoknak köszönhetjük,akik rávették a szerencsétlen buta székelyeket,hogy ne védjék a köztársaságot!

Gleccsertetű 2018.04.13. 09:15:52

@rasztaszív: igen igen igen erre már többen kértek itt tőled bizonyítékot, de te elintézted annyival, h ez köztudott. kedves katar barátom, kicsit uncsi, de nagyon jó lesz még (minimum) 4 évig olvasni a vergődésed

tompus 2018.04.13. 09:18:20

4 évig megy az újabb rinyálás? Nem, senki sem hibás abban, hogy az emberek a fideszre szavaztak.
A köcsög Ronaldo is csak a játékidő 2%-ban lő gólt, hogy lehet a világ legjobb focistája mégis?

_most_ 2018.04.13. 09:20:43

Egészben az a legszebb a fidesz szavazók azt hiszik ők döntöttek, miközben a fidesz csak birkaként tekint rájuk, akikkel el kell hitetni, hogy csak értük lopnak, és a birkák elhiszik, Mészáros vagyona meg újabb 100 milliárdokkal nő.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.04.13. 09:25:36

@tompus: A győzelem utáni támadás is folytatódni fog ugyanúgy, nem?

BéLóg 2018.04.13. 09:25:44

@_most_: ...és akkor mivan, bazmeg?
Engem Gyúúúrcsány vagyona sem érdekel, de Trumpé sem meg Putyiné sem, sőt a te vagyonod sem érdekel és csak arra tudok gondolni, hogy amikor majd négy év múlva megint el kell dönteni hogy kire szavazzak, eszembe jusson hogy állandóan azt hallottam tőletek és a buzeráns bandátoktól, hogy én mekkora egy fasz vagyok.

rasztaszív 2018.04.13. 09:26:24

@Gleccsertetű: mire is kéne bizonyíték?hogy a papok királyságot akartak(de leginkább a földjeiket...)?hogy a székelyek erős klerikális befolyás alatt voltak(akkor is...)?hogy tették,amit tettek...?

egyszer majd le fog ám esni a tantusz ,az egész országnak.én kivárom:)

_most_ 2018.04.13. 09:30:45

@BéLóg: ha nem érdekel, hogy a befizetett adódat pofátlanul ellopják, akkor tényleg hülye vagy, de szavazz csak a fideszre, az oligarchák köszönik szépen :)

_most_ 2018.04.13. 09:32:38

@rasztaszív: hát igen, a fidesz rájött hogy a vallásos embereket a legkönnyebb irányítani a korrupt egyházon keresztül.

TheRminator 2018.04.13. 09:33:21

" (Pl. egy vidéki kisváros lakótelepén, ahol főleg nyugdíjasok élnek, a telepi kábeltévé alapcsomagját a közmédia és a Vajna-tévék jelentik. Az RTL-ért már pluszban kell fizetni, amit nagyjából senki nem tesz meg, hiszen "majd nézzük helyette a TV2-t".)"

Idióta barom. Nálunk vidéken az emailt is a postás hozza ki floppy lemezen, a weboldalakat nyomtatva kapjuk meg hetente egyszer. A 10 emeletes házban 1 közös wc van, és a kútra járunk vízért. Villanyt is pestről hozatjuk akkumulátorokon. Erről megy a tv, amin csak ez a 2-3 csatorna megy.

aquaticus 2018.04.13. 09:33:31

@rasztaszív: Az köztudomású, hogy Linder Béla, Szamuely Tibor és Kun Béla is ferences szerzetes volt...

rasztaszív 2018.04.13. 09:34:50

@_most_: vagy az egyház jött rá,hogy az embereket könnyebb irányítani egy korrupt párton keresztül...

rasztaszív 2018.04.13. 09:36:45

@aquaticus: te meg mit vertyogsz?ők legalább harcoltak az országért,míg a papok csak lázítottak!

paráznabillegető 2018.04.13. 09:38:58

@BéLóg: hm. ha nem érdekel a gyúrcsány vagyona, meg úgy általában nem érdekel a világon semmi, akkor miért pont az érdekel, hogy valaki fasznak titulál?
ezen gondolkodj el, kérlek.
merthogy pont fordítva kéne legyen, barátom...

nnnnnnnn 2018.04.13. 09:39:17

törjétek csak a fejeteket ostoba ballibák. az egyikőtöknek se jutott még eszébe, hogy esetleg az emberek nem akarták egy fletó-vona-karácsony horrorkoalíció évekig tartó töketlenkedését nézni? :DDDD

nnnnnnnn 2018.04.13. 09:41:41

a legtöbb ismerősöm aki nem foglalkozik a poltikával különösebben, csak azért ment el szavazni, mert nem akarta az országot egy néppártosodott náci, egy bukott fletó meg egy szerencsétlen hülye (karácsony) szivárványkoalíciójára bízni.

_most_ 2018.04.13. 09:45:14

@nnnnnnnn: tényleg jobb az országot gátlástalan tolvajokra bízni.

_most_ 2018.04.13. 09:52:01

A vidékiek annyira nem zavarja a diktatúra, a kommunizmusban is jól megvoltak, az 56-os forradalmat is csak a budapestiek szórakozásának tartották.

Nerevaryne 2018.04.13. 09:53:00

A vidék = jámbor barmok hasonlathoz megint csak azt tenném hozzá: Pesten is nyert a Fidesz.

morph on deer 2018.04.13. 09:57:03

@_most_:
“a fidesz rájött hogy a vallásos embereket a legkönnyebb irányítani”

Ezért van egy saját szektája az orbánhitű cselédnépnek. Működik is, hibátlanul.

contractor 2018.04.13. 09:57:38

Túl bonyolultan gondolkodik itt mindenki. Zsiday Viktornak van igaza. Ha nönek a bérek, akkor nyer a regnáló kormány. És az elmúlt 2 évben nagyot nöttek.

www.portfolio.hu/gazdasag/zsiday-viktor-elarulta-az-orban-kormany-gyozelmenek-titkat.282174.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Kelly és a szexi dög 2018.04.13. 09:58:30

2006-ban nem volt bajod a dolgok állásával ugye!?

_most_ 2018.04.13. 10:04:42

@contractor: ennek mondjuk ellentmond, hogy a legszegényebbek közt a legnagyobb a fidesz támogatottsága, és a fidesz se véletlen, hogy a kampányát nem a bérek növekedésére építette.

_most_ 2018.04.13. 10:07:16

@Kelly és a szexi dög: Gyurcsánynak közel se volt ekkora hatalma, igy nem volt ennyire veszélyes és simán le lehetett váltani.

Visceroid 2018.04.13. 10:10:17

"Április 8. olyan, mint Trianon, még ha nem is érezzük"

Azt hiszed, hogy az emberek nem érzik? Nem TUDJÁK!! Mert hülyék! De nagyon is érzik! Ezen a szinten, ahol most vagyunk, kb egy pár hónapos csecsemő vagy egy kutya logikájával kell gondolkodni. Ez az az eset, amikor nem tudják megmondani, hogy mi a bajuk, csak érzik hogy valami rossz.

Kivlov 2018.04.13. 10:11:43

Trianon2 az gyurcsány visszatérése lett volna...

Visceroid 2018.04.13. 10:14:35

@_most_: Orbán nagyon szépen kihozta az országból az állatot. 2000-től kezdve vagyok elképedve azon, hogy felnőtt embereket lehet rávenni arra, hogy valami felcsúti minidúcse szavára vállalják a törvénnyel való szembeszegülést.

MCMLIX 2018.04.13. 10:16:17

Nem értek egyet azzal, hogy a többség a fidesz ellen szavazott.
Egyrészt ez a téves vélemény csak a listás szavazatokon alapul, másrészt ezen az alapon a jobbik ellen szavazott 80%, msz-p ellen 88%, lmp ellen 93%, dk ellen 94, stb.
A szavazás az esetek túlnyomó többségében vmi mellett, és nem vmi ellen történik.

contractor 2018.04.13. 10:17:10

@_most_: A legszegényebbeknek is nöttek a bérek, ha nem közalkalmazottak.

Luftwaffer 2018.04.13. 10:17:36

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: végül is Észak-Korea-ban is boldogok az emberek a maguk módján.

contractor 2018.04.13. 10:19:14

@contractor: vagy közmunkások (ez lemaradt!)

Luftwaffer 2018.04.13. 10:20:15

@Kivlov: maradjunk annyiban ez is felér egy szellemi Trianon-nal, vidék vs főváros, határon túliak vs anyaországiak

chrisred 2018.04.13. 10:28:23

@Nerevaryne: 18-ból hat választókerületben.

szekertabor · provo.blog.hu 2018.04.13. 10:36:29

Emlékszem, mekkora felháborodás volt 15-16 éve, amikor az MSZP-SZDSZ kormány regnálásakor egy balos újságíró kitalálta, hogy a jobbosok "panelprolinak" nevezik a nagyvárosi MSZP szavazókat. Szó se róla, a találó kifejezést valóban átvette a népnyelv, de jobbosok ritkábban használták, mint a jobboldal romlottságát ezzel illusztráló baloldali sajtó.
Az értékközömbös liberális oldal mindig találékony volt, ha a saját frusztrációját sértő jelzőkkel kellett kifejeznie, de soha nem gondoltam volna, hogy 20 év után újra előkotorja a vidéki 8 millió állampolgár leparasztozását, műveletlennek, tájékozatlannak, mucsainak beállítását, mint világmagyarázatot. Modortalanságból, rosszul neveltségből mindenesetre levizsgáztak, nálunk a 70-es években a szülők szájon kapták azt a gyereket, aki a másikat leparasztozta, vagy a vidéki jelzőt sértő jelentéssel használta.

Jakab.gipsz 2018.04.13. 10:39:34

A globalista sátánfajzat Soros politikailag korrekt gender diktatúrája, nem lehet a jövőnk.

A NER -rendszere a magyar nép spontán nép gyűlése, felnyitotta az ingadozók szemét. Ennyi.

Most a második menet következik, halld meg Soros Gyuri.

Ez most egy tudomány-filozófiai háború, aki nincs tisztába a termodinamika kettes számú főtételével, az ne kotyogjon bele.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.13. 10:41:00

@Luftwaffer:

Alapvetően igen, tiszta az életük, de az életszínvonal alacsonysága miatt életük mégse felhőtlen.

Tom66 2018.04.13. 10:41:15

Trianont a szájára veszi egy balliberális hazaáruló. A felmenőik jóvoltából, néhány évtizeddel ezelőtt, még beszélni sem lehetett a témáról. A facebook mellet nem ártana a történelemkönyveket is olvasgatni.

„Amíg a szomszédos országok kommunista vezetői mind nacionalisták voltak, addig a magyarországi elvtársaik a nemzeti érdekek feladását választották. Cikkünkben arra is kerestük a választ, hogy miként viszonyult a kádári diktatúra Trianonhoz.
Az iskolákban Trianonról általában mélyen hallgattak, egy-egy bátrabb tanár tett csak egy félmondatnyi megjegyzést, s már így is az állásával játszott. Ha a békediktátum szóba is került a közbeszédben, csak mint a „szocializmus által meghaladott” problémáról értekeztek róla. Függetlenségi harcaink, nemzeti hőseink gúny, jobb esetben is szőrszálhasogató áltudományos „viták” kereszttüzébe kerültek, melyek végén rendre „kiderült”, hogy valójában milyen kisszerű, széthúzó és erkölcstelen nép vagyunk, vagy legalábbis voltunk.”

Történelemportál 2009

Sinci Roca 2018.04.13. 10:41:33

@nnnnnnnn: Te szerencsétlen hülye... A "néppártosodott" Vona onnan indult, ahol most van a fidesz és oda tart, ahonnan indult a fidesz. Tudod te egyáltalán, hogy mit is akarsz? Mert vagy pont most tagadod meg az "elveidet" vagy amikor melléjük álltál, akkor hazudtál saját magadnak.
Ami a Fletó bukását illeti, abban is elvtelen hazug vagy: ha anno jogosnak tartottad azt, hogy Gyurcsány megbukott azok miatt, amiket a fejére olvastak, akkor most százszorosan kellene kiállnod orbán megbuktatása mellett.
A szerencsétlen hülye te és ti vagytok. Felültetek egy elvtelen, aljas, gyűlölködő rezsim agymosó propagandájának, akiknek igazából csak egy a fontos: minél rövidebb idő alatt minél nagyobb vagyon össze harácsolása akár a nemzet jövőjének kárán is.
Szégyelljétek magatokat!

Blogtolo 2018.04.13. 10:47:44

Az emberek elsősorban arra szavaznak, hogy a kormány hogy végezte a dolgát az előző 4 évben. Ha alapvetően jól, akkor újra megválasztják a "biztonságot". Anno Gyurcsányt is újraválasztották 2006-ban, amikor még minden szépnek tűnt.

Azóta, hogy a "hazudtunk évekig, reggel, délben, este" kiderült, meg lavírozhattunk az államcsőd szélén, fizethettük évekig a felvett IMF hiteleket, és sok család bukta a devizahiteleket, valahogy kevésbé hiszünk a "szakértő" meg "szociálisan érzékeny" szocialista milliárdosok ígérgetéseinek, akár milyen szépen csomagolják be.

Ez a mostani kampányuk úgyis alulmúlt mindent: még egy normális miniszterelnök-jelöltet sem tudtak egyeztetni. Karácsony Geri akkora kamu volt, hogy hihetetlen. Egy percig nem lehetett komolyan venni, hogy neki itt bármi szava is lesz, ha nyernének. Vagy hogy ez a szélsőjobb-zöld-szélsőbal-elkúrók-olimpiaellenesek-mindenegyébb pártok technikai koalíciója bármit is el tudna kormányozni.

egy_ember_ 2018.04.13. 10:48:15

@Nerevaryne: Komoly? Tényleg? Hogyan definiálod a győzelmet? Esetleg az eszedbe sem jut a hogy a válsztok többsége nem a fideszt választotta?

kritizator 2018.04.13. 10:50:37

@_most_: mert annyian járnak templomba:)

szepipiktor 2018.04.13. 10:58:06

Azért jó lenne, ha a bloggerek (pártok is) lepattannának a "népről"!
A "nép" nem egy biorobot halmaz, aki a politikusok, a médiamegmondók vagy az bloggerokoskodók ötletei szerint működnek.
A "népnek" joga van idiótának lenni. Mert picit többen van, mint a most gátlástalanul köpönyeget vátló ellenzéki megmondók.
Nem a "nép" a feleős, hamem az ellenzék és a kolaboráns, seggnyaló médiája, szakértői, politológusai, bloggerei. Mert a semmit csinálták és a média ezt tolta a nép poféjába. A hazugságokat.
A nép meg átlátott a szintán, nem mozdult meg, ami szenzációs adat, az valójában pár százalékos növekedés csupán, akik változtathattak volna, a jó 2,3 milliós passzív halmaz, a nem mozdult, mert minek? A fideszt ismerik az ellenzék meg 28 éve hazudik.
Szóval az a ti elkölcsötök, hogy most kényelemsen felülemelkedtek az eddigi tevékenységeiteken, és most mindenki hibás, csak az ellenzéki média nem, de a "népről" szálljatok le, ahhoz ti nem vagytok méltóak.
.
És az a fránya történelemismeret, miért hiszem, hogy egy bloggernek számít...
Nem Trianon!!! Miért, elviszik az országrészeket?
Baszki: A Horthy korszakot váltó Szálasi rezsim! Vagy a 45 utáni polgári választásokat elcsaló Rákosi rezsim.
Az lehet a következő, és azt nevezhetjük "eredménynek".
Trianon... Mert arról hallottál?

paráznabillegető 2018.04.13. 11:05:02

@szepipiktor: trianon... biz nem az országrész veszik el most, koma.
akkor az orszégrésszel veszett a nép.
most csak a nép... vagyis csak egy része. de nem számít, azok amúgy is "hazaárulók"... :D

szóval minden rendben, semmi baj. pl az akkádok is eltűntek, na és akkor mi van? a történelemkönyvben fennmaradtak. a maguk idejében meg jól éltek.
oszt ennyi.

chrisred 2018.04.13. 11:13:44

@szepipiktor: Nem elviszik az országrészeket, egyszerűen csak elnéptelenednek.

Viking Erika 2018.04.13. 11:16:23

@chrisred: Listás szavazás Budapest: 1. Fidesz 39%, 2. MSZP 18%. Vannak futottak még pártok is a többi helyezettek között. Hmm. Két szavazatod van és érdekes módon Budapesten annyira nem rossz a választási rendszer, mint vidéken, mert kiderült, hogy hogy a koordinált egyéniken keresztül lehet nyerni annak ellenére is, hogy a listát simán nyeri a Fidesz, nem kicsit. Javaslom, hogy fel kéne vetni, hogy a választási rendszer nem igazságos, mert az ellenzék csak Budapesten tud így nyerni, ezért legyen egy külön új rendszer Budapest közigazgatási határain kívülre, hogy ott is el tudjon érni valami eredményt.

Hozzászólok 2018.04.13. 11:18:38

azert trianonhoz hasonlitani egy valasztasi eredmenyt ahol szomorusag de alulmaradtatok egy kicsit huzos.
a blogger valosagerzekelese egy nulla. szegyelje magat.
es oruljon mert lam sajtoszabadsag van,ilyen arcatlan marhasagokat is megjelentethet.

Viking Erika 2018.04.13. 11:20:48

Ha elmegyünk 10-en a bulizni a Balatonra és eldöntjük, hogy választunk magunk között bulimester, de három embert baromira nem érdekli, hogy ki lesz az, lesz-e egyáltalán, hanem azonnal húznak a partra sörért és lángosért, akkor ők kire is szavaztak? Senkire. sem Vikire nem, sem Gergőre. Ha Gergő veszít és sír kicsit, hogy bocsi, de a strandon sörözők nem szavaztak rád Viki, ezért tulajdonképpen ők mellettem állnak, akkor az inkább a szánalmas kategóriába tartozó magyarázkodás, mint valóság.

chrisred 2018.04.13. 11:21:47

@Viking Erika: Nem. Budapesten egyszerűen a választók fel bírták fogni agyilag, hogy a jelenlegi választási rendszerben hogyan tudják hasznosítani a legjobban a listás és az egyéni jelöltre ladott szavazatukat.

Kivlov 2018.04.13. 11:23:34

@Luftwaffer:
Semmivel nem ér fel.
Igazából nem értem, hogy mire számítottatok?
- Az összes kutatás és tapasztalat szerint a fityisz volt az esélyes.
- Ellenzék kb a jobbikot és az lmp-t leszámítva egy levitézlett, elqró bagázs volt
- Az ország fejlődik, több a pénz az embereknél (lásd: Zsiday blog)
Az ellenzék azzal is ellenkezik, ami az országnak jó, csak azért mert orbán mondta a jót.
- A népet nem holmi áljogászkodás, meg EU-s szócséplés érdekli, hanem a hó végi számlaegyenlege
- Az ellenzék nem érti a valóságot.
- Színtelen, szagtalan karácsonyfa gergővel mit képzeltek?

És így akartak nyerni??? :D

Viking Erika 2018.04.13. 11:24:51

@chrisred: Egy állításra válaszoltál, valaki azt írta, Budapesten is nyert a Fidesz. Ő nyilván a listás szavazásra gondolt, te megválaszoltad, hogy nem, mert vesztett és te pedig az egyénire gondoltál. És most ebből kéne eldönteni, hogy melyikőtöknek van igaza. No erre hívtam fel a figyelmet, hogy mindkettőtöknek és egyikőtöknek sem.

chrisred 2018.04.13. 11:30:21

@Viking Erika: Nem állítottam semmit, csak rákérdeztem, mire alapozza, hogy a Fidesz nyert Budapesten.

paráznabillegető 2018.04.13. 11:32:38

@Kivlov: teljesen igazad van.
"...Az ország fejlődik, több a pénz az embereknél..." - mondjuk ez féligazság.
"...A népet nem holmi áljogászkodás, meg EU-s szócséplés érdekli, hanem a hó végi számlaegyenlege..." - ez annyira igaz és szomorú.
és kihagytál jópár kellemetlen tételt a listádból. nem mintha számítana...
A GYŐZTESNEK MINDIG IGAZA VAN!

tamasigaborr 2018.04.13. 11:39:25

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "ballibeknek" titulálni azokat akik nem szopják be az adófizetők pénzén finanszírozott NER hazugságokat, egyszerű korlátoltságra utal a részedről. Persze tudjuk, hogy fidesz szavazó csak az lehet aki korlátolt és/vagy vélt-valós anyagi érdeke fűződik hozzá.

Kivlov 2018.04.13. 11:41:34

@paráznabillegető:
"ez annyira igaz és szomorú."
Nem szomorú, egyszerű közg.tan. Először a megélhetés és a biztonság legyen meg, utána jöhet az "apró finomságok," a részletek.

tamasigaborr 2018.04.13. 11:43:24

@contractor: ez azért leegyszerűsítés, mert akinek nő a bére az is látja, hogy kátyusok az utak, hogy nincs wc papír a gyereke sulijában és, hogy mi megy a kórházakban, hogy csak egy pár közhelyes példát idézzek. Mindenki érzi a bőrén, így vagy úgy. Csak ha a fidesz szavazók nem vallják be maguknak, vagy megmagyarázzák valamilyen baromsággal, vagy másra (soros-gyurcsány-eu-brüszzel-multik) kenik. Ilyen egyszerű az ő kis világuk.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2018.04.13. 11:43:26

Kedves Betegünk méltó elődje, Hitler mester, legalább 20 éven keresztül (1925-45-ig) mosta a tudatlan, buta tömegek agyát. Tudjuk, mi lett a vége. Kedves Betegünk is kb. 20 éve 1998-tól mossa az itteni tudatlan, ostoba tömegek (annak a 2.5-3 milliónak) az agyát. Ennek még nem tudjuk, hogy konkrétan mi lesz a vége, hogyan lesz vége. De nem csak a vége számít, sőt főleg nem az számít. A "köztes" az még fontosabb. Azt kell lerövidíteni. Ha nem akarjuk tovább tűrni egy ilyen aljas, fasiszta, hazaáruló tolvajbanda uralmát a nyakunkon, akkor most már radikálisabb ellenintézkedéseket kell tennünk.

konrada 2018.04.13. 11:50:03

@Gleccsertetű:
Hagyjad szegényt! ...biztos most is gyakorolja az epeevést, amit annyira ajánlgatott a múlt héten...;)

konrada 2018.04.13. 11:56:55

@_most_: "legszegényebbek közt a legnagyobb a fidesz támogatottsága"
Jaja! Nem véletlen, hogy Budapesten is legnagyobbat azon hegyvidéki karimán tudott győzni a fidesz, melyről köztudott, hogy fánlakó-sátorozó-barlanglakó csövesek élnek túlsúlyban...

kronikas7777 2018.04.13. 11:58:14

@_most_: @egy_ember_: Kit választott a többség ha nem a Fideszt? A Jobbikot vagy a DK-t? Melyik párt kapott több szavazatot?

egy_ember_ 2018.04.13. 12:01:13

Barátom neked mi a többség? A relatív többség adja a képviselőt, de ez nem azt jelenti hogy a többség a fidesznek nevezett agg illiberális pártra adta a szavazatát.

öt görög 2018.04.13. 12:07:11

Trianon, az. Hülye vagy.

konrada 2018.04.13. 12:08:35

@egy_ember_:
Most hülyéskedsz?
A "választó" szóban, mint megnevezésben is benne van az hogy valamit választ.
...s aki választott valamit a jelenlegi pártlistából, az a fideszt választotta.

...majd ha arra lesz feltéve a kérdés, kit nem választanak, akkor jogos lesz a felvetésed, de azzal meg az lesz a probléma, hogy az ebben kevesebbet kapó maradék hogyan ossza majd fel a hatalmat, mert ott már sokban egyezni fog a választók listájának a legaljával: ti. a kutya által nem ismert kamupártok lennének azok, akik mellé legkevesebb nem szavazat kerülne, az meg tán mégsem volna teljesen ok, ha ezért ők alapíthatnának kormányt...

Viking Erika 2018.04.13. 12:08:47

@chrisred:
A "Pesten is nyert a Fidesz. " állításra válaszoltad ezt:
"18-ból hat választókerületben."
Ha ez kérdés, és az a jelentése amit írtál, akkor én kérek elnézést, nem értettem meg a gondolatmenetedet.

paráznabillegető 2018.04.13. 12:09:22

@Kivlov: vigyázz, ellentmondásba keveredsz!
mert ha most a számlaegyenleg negatív, akkor ugye egyértelműen igazad van. a megélhetés számít, minden más kuka. ha nulla, mondjuk akkor is. eddig oké.
de előtte egy ponttal azt írtad, hogy az ország fejlődik, az embereknél több a pénz! :D
viszont nagyon okosan írtad te ezt! mert a kettő nem következik egymásból! tehát: hiába van az embereknél több pénz, a számlaegyenleg nem feltétlenül csap át ettől pozitívba! ugye??? :)))
na most akkor mi a valóság?
- fejlődő ország?
- több pénz a zembereknél?
- számlaegyenleg... pozitív, negatív, nulla???
- ha pozitív, akkor mi érdekli a zembereket??? mert a jelek szerint az oktatás, az egészségügy, a közlekedés, stb helyzete aligha. nem tanulnak? nem betegek? nem mennek sehova? vagy mi?

érdekes.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.13. 12:10:05

@tamasigaborr:

Sose mindtam a jobbikosokra pl., hogy ballibek, ahogy az LMP-re se, azaz butaságokat gágogsz.

A ballibek 20 % alá estek múlt vasárnap, ebbe bele kellene törödnie mind neked, mind Soros gazdának, mint Satana Mertkell fűrernek.

egy_ember_ 2018.04.13. 12:13:41

@konrada:
24.hu/belfold/2018/04/08/budapesti-eredmenyek/

Nézegesd.
Ja és a hatból ötben relatív többség volt.
Tetszik / nem tetszik a vidéki többség döntött.
Ugyanez történt a BREXIT esetén meg TRUMP esetében.

Az hogy a hülyék vannak mindig többségben sajnos nem friss hír.

kronikas7777 2018.04.13. 12:22:53

Egyébként főleg Nyugat Európában a liberális eszmék hatására meggyengült a kereszténység. Ezt az űrt az iszlám fogja egyre inkább betölteni. Az lesz a Trianon. Lehet hogy hihetetlennek hangzik, de tőlünk délre Koszovóban ez megtörtént. A hajdan 5%-os albán kisebbség ma 95%-os többségben van és független is lett. A Fidesz lehet hogy egyszerűen kommunikálta le, de a veszély valós és nem csak Magyarországra hanem egész Európára nézve

Kivlov 2018.04.13. 12:23:06

@paráznabillegető:
Ebben semmi érdekes nincs. A lényeg a lé.
Az általad felsoroltak az előző kúrmánynál is ugyanilyen sz*rok voltak.

Pályakezdő 2018.04.13. 12:26:36

@szekertabor:

Ezen a téma már lefutott a héten.

Vidék: Fidesz +
Budapest: Fidesz -

A mai lehangoló közállapotok és pusztító kormányproganda fényében ki kell mondani, h a vidék bizony "műveletlen, tájékozatlan és mucsai". Hiába tartod bunkóságnak és nem tetszik, de ettől még így van és erre a legékesebb bizonyíték a választás eredménye.

Nehéz ugyanis megérteni, hogy miért is szavazna a "kádári kisember" vidéken arra a pártra aki az
- egykulcsos adóval
- gyermekek utáni ADÓjóváírással
- CSOK-kal
- ÖNYP/önsegélyező pénztár utáni ADÓjóváírással

döntően az urbánus, jómódú felső-középosztálybeli rétegeket támogatja a "kisemberek" kárára. (Vagy talán a "paraszt" leadózik annyit a vidéki minimálbéréből/nyugdíjából, hogy bármit is vissza tudjon igényelni ami egy cseppet is jobbá teszi az életét?)

Erre tegyük rá a közmunkaprogram a nem-lumpenprolik számára egy megalázó életszínvonal-csökkenés (vagy talán a közmunkásbér eléri a korábbi minimálbért amit alkalmazotti státuszban kaptak a gazdaságokban/önkormányzatnál mielőtt kirúgták őket és másnap közmunkára vették vissza?)

A rezsicsökkentés is olyan jól bejött, amikor a gázár világpiaci ára harmadával van a jelenlegi fogyasztói árak alatt (éljen a hatósági ár!), vagy a tüzifa többszörösére drágult az elmúlt években?

Csupa olyan kérdés, amik nem a fideszes lopásokról, urambátyám-rendszerről vagy éppen a migránsokról szólnak, hanem "azzemberek" a bőrükön érezhetik a hatását és ennek ellenére arra a pártra szavaztak ami tőlük ELVESZ és nem AD. (kivételt képez a megalázó szavazatvásárlás 10e Ft-os Erzsébet-utalványokkal)

Gazdasági érdekeik ellenére cselekszenek, erre nehéz rámondani hogy "tájékozott, művelt vagy éppen racionális". (Amúgy ez igaz Budapestre is, hiszen a fővárosi rétegeknek inkább áll érdekében a fideszes osztogatás a vidékiek kárára.)

A különbség a kettő között abban rejlik, hogy a vidék beszopta a debil kormányprogandát és megfeledkezik arról, hogy a helyi döbrögik kilopják alóluk a széket a is és utána arrogánsan még rájuk is köpnek.

A lesajnált liberális értelmiség pedig közben 2/3-addal szembesül mikor az országot dilettáns és inkompetens miniszterek és államtitkárok irányítják, a szellemi züllés soha nem látott mértéket öltött és basszus reális veszélye van annak, hogy visszatérnek a pártállami idők annak minden katasztrofális hatásával együtt.

Ehhez a vidék még tapsol is, na ezért lesz belőlük még "mucsai" is, teljes joggal. (Tisztelet a kivételnek.)

Hozzászólok 2018.04.13. 12:29:06

@tamasigaborr: na most szerinted ha eus idegenszeretettel beintegralnank nehany szazezer embert attol lenne wc papir a suliwcben?

az ellenzek egyszeruen nem adott valaszt a nyugateuropai iszlamizacio stb kerdesre hanem megprobalt ugy tenni mintha ez nem lenne.
bele is bukott.
par milliot elkolthettek volna az origos hirek cafolasara. csakhogy ez azert nem volt lehetseges mert a hirek igazak.
max a datumok amikkel erveltettek volna. de a tavalyi rablas gyujtogatas eroszak engem ugyanugy zavar mint az idei.

egy_ember_ 2018.04.13. 12:29:55

@kronikas7777: Honnan van ez a koszóvói 5%? %5 --> 95% hány év alatt ment végbe???

A kereszténység gyengül, legjobb példa rá a FIDESZ tábora.... Ne keverjük össze a templomba járót a kereszténnyel.

Hozzászólok 2018.04.13. 12:31:20

@Pályakezdő: te szellemi mucsai.
hogy gondolod hogy hulyenek nezheted a videki lakossagot.
meg a vegen magad is elhiszed hogy keptelenek megallapitani jobban elnek e mint 10 eve.

2018.04.13. 12:33:34

Persze, ne adjuk fel. majd úgy 25-30 év múlva, amikor Orbán Viktor kiöregszik a politikából, esetleg 10-15 év múlva, ha felemelkedik egy új kihívó, aki ma még a betűvetést tanulja egy KLIK-es intézményben.
Addig megyek, veszek egy kis Opus-részvényt, 10 év múlva a 100-szorosát éri.

paráznabillegető 2018.04.13. 12:33:37

@Kivlov: A lényeg a lé...
" Először a megélhetés és a biztonság legyen meg, utána jöhet az "apró finomságok," a részletek." - akkor ezt mire föl írtad?
nem értem. elmagyaráznád? mik is azok az "apró finomságok", a "részletek"?

egy_ember_ 2018.04.13. 12:34:02

@Hozzászólok: Pedig igaza van...
Ehhez kellett persze a göbbelsi proganda.

De ne aggódj, még a művelt németek is beszopták Adolfnak.

egy_ember_ 2018.04.13. 12:35:50

@Pályakezdő: Nagyon jó analízis. Talán annyi hogy nincs jogunk morális ítéletet hozni.

Kivlov 2018.04.13. 12:38:08

@paráznabillegető:
Az a sok f*szság, amiről a magukat értelmiségi demokratának gondoló ballibák pampognak.
pl: hogy mekkora felület jut az M1-en az ellenzéknek, hogy ki nyeri az állami megrendeléseket, stb, stb.

paráznabillegető 2018.04.13. 12:40:20

@Kivlov: ah, ezek hát a részletek... világos, világos...
és mondd csak, a zembereket érdeklik ezek a kis fnomságok, részletek?
mit gondolsz? :)

vigyázz! :D :D :D

Lehetnék én is 2018.04.13. 12:42:32

@egy_ember_: a 12-ből 1 abszolút többség hogyan magyarázható?
Az ország 6 legkisebb arányú győzelme közül 4 ellenzéki. Idegenben az is jó?

Nancsibacsi 2018.04.13. 12:42:39

Tessék engem levonni a 10 millió megtévesztett szavazóból, mert én TUDATOSAN, JÓL INFORMÁLTAN szavaztam a fideszre. Van otthon kábeltv, rengeteg csatorna (rtlklub is), van net 24/7, olvasok indexet is. Miért szavaztam a fideszre? Mert én lesz.rom hogy mennyit lopnak, ha nekem több pénzem van, mint amennyi akkor lenne, ha az ellenzéki zseniket a kormányrúd mögé engednénk. Volt erre példa: 2002-2010: 2007 nyaráig pörgött a gazdaság (jobban mint most), majd utána jött egy válság, ami elhúzódott gyakorlatilag 2015-ig. Az mszp kormány alatt összeomlott az ország, csődbe mentünk, IMF gigahitelt kellett felvenni, kb 30%-al nőtt az államadósság. Jött a fidesz: 4-5 évig még a válság hatása alatt kormányoztak, de:
- államadósság csökkent
- családi adókedvezmény
- csok
- átlagkereset növekedés (én konkrétan dupláját keresem mint tavaly ilyenkor).

Szóval egyszerűen ők jobban csinálták - ezért szavaztam rájuk. Az ellenzéknek más programja se volt, minthogy takarítsuk el orbánt: isten őrizz! Amíg nincs a helyére egy olyan jelölt, aki tényleg MEGGYŐZŐEN jobb, addig maradjon csak ő a Főnök.

Hozzászólok 2018.04.13. 12:43:57

@egy_ember_:
youtu.be/RFqV_sp0z9Y

az angol kisvarosban a mar igy megy.

ez nem Göbbels kerdese. ezek tenyek.

Lehetnék én is 2018.04.13. 12:44:55

@Pályakezdő: de egyszerű vagy pesti barátom.
de legalább elismered a magad tudását, támogatod a véleményedet.
Ti vagytok a Fidesz szavazói háttere. Igaz csak áttételesen.

paráznabillegető 2018.04.13. 12:47:10

@Nancsibacsi: tudod, igazad van ám.
tényleg.
bár néhány árnyalatot azért kiemelhettél volna.
pl csok, milyen igaz. közben mennyivel is mentek fel az ingatlanárak?
adókedvezmény, igaz. de kiknek is?
stb, stb...

de amit írtál, az mind igaz. vitathatatlan.
jól döntöttél.

egy_ember_ 2018.04.13. 12:47:50

@Nancsibacsi: Barátom, úgy kb 70%-s volt a részvétel, ebből kb a felét kapta a narancs, ez biza nem 10 milla.
Persze igazad van, nem csak a megtévesztettek szavaztak a fideszre, jól leírtad téged mi érdekel. Neked akkor nincs iskolás korú gyereked, nem kell kórházba járnod és jól tolerálod az uszítást, a lényeg a lé meg van. Gratula

egy_ember_ 2018.04.13. 12:49:53

@Lehetnék én is: Hát én becsülném le ha ennyire jelt a pálya...
Persze ha rajtam múlna biztos nem legitimálnám ezt a rendszert. Ha már illiberális akkor legyen egypártrendszer, pártfőtitkárral.

Fröccs Öntő 2018.04.13. 12:51:05

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: fejezd be a kárörvendést, ne uszíts, ne szítsad a gyűlöletet, van itt elég baj az országban

egy_ember_ 2018.04.13. 12:51:08

@Lehetnék én is: Esetleg figyelmedbe ajánlom "A nép ellensége" Ibsen drámát. Tanulságos.

egy_ember_ 2018.04.13. 12:52:23

@Fröccs Öntő: Ja hagyd, pervi. Ebbel leli örömét. Mondjuk én is szívesen találkoznék vele személyesen.

PS: Nem tudtam hogy a birka mint állat ilyen káros.

Hozzászólok 2018.04.13. 12:52:29

@egy_ember_: sot. ez az igazi rasszista propaganda. a brusszeli politikus velemenye szerint Szekesfehervar azert nem alkalmas arra hogy europai kulturalis fovaros legyen mert TÚL FEHÉR.

youtu.be/Em1irDX3e04

Kivlov 2018.04.13. 12:54:20

@paráznabillegető:
2,6M -et nem nagyon. Azt inkább a jól menő gazdaság. :D
Ezek max a belvárosi romkocsma zs ficsúrjait, meg a milliomos apuci 16 éves metrosex kölykét.

egy_ember_ 2018.04.13. 12:54:51

@Hozzászólok: Látom a tolerancia az erősséged...

paráznabillegető 2018.04.13. 12:57:49

@Kivlov: ah. hát köszönöm, most már mindent értek, asszem.
magyarország, te csodás. további jól menést adjon neked az isten.
és további minden jót neked is.

Hozzászólok 2018.04.13. 12:58:22

@egy_ember_: igen az .
ellentetben veled.
aki nem toleralod azt hogy ez az en hazám. es nemcsak egy folddarab ahova barki ide johet es majd en akkor ot koteles vagyok elturni es eltartani.

nnnnnnnn 2018.04.13. 13:01:02

@Nancsibacsi: végre egy értelmes hozzászóló. én szintúgy ezért szavaztam.

paráznabillegető 2018.04.13. 13:03:49

@Hozzászólok: azt hogy tolerálod, hogy kolompáréknak jászbasznád alsón megjött ma reggel a hatodik purdé?
nem bárki tán a kisded? hát csak úgy odajött az istenadta. őt eltűröd? eltartod? tolerálod?

Hozzászólok 2018.04.13. 13:05:15

@paráznabillegető: jo a kerdesed. bar nyilvanvaloan provokacionak szantad.

ez kisse levon a problema felismeresed ertekebol.

Kivlov 2018.04.13. 13:07:45

@paráznabillegető:
Látod, haver itt a gond.
A "jól menést" nem az isten adja, hanem én magam teszek érte. Jelen kúrmány meg végre békén hagy és nem vele akarja eltartatni az összes ingyenélő maroktartót.

paráznabillegető 2018.04.13. 13:08:59

@Hozzászólok: igen, valóban az, jól látod. :)
de ez is a valóság egy szelete. a valóság mindig más. sosem szép.
persze kérdezhettem volna azt is, mitől különleges a földdarab, ahova nem lehet csak úgy odamenni. de nem igazán vagyok jó geológiából...

természetesen nem kell válaszolnod. nehéz is lenne erre... kapok érte pontot?

Gato666 2018.04.13. 13:12:02

"(Pl. egy vidéki kisváros lakótelepén, ahol főleg nyugdíjasok élnek, a telepi kábeltévé alapcsomagját a közmédia és a Vajna-tévék jelentik. Az RTL-ért már pluszban kell fizetni, amit nagyjából senki nem tesz meg, hiszen "majd nézzük helyette a TV2-t".)"

Hazudsz kis gecc. :)))

Estevez atya 2018.04.13. 13:14:24

@Sinci Roca: igy van ez. Gyurcsánynak 1, javító szándékű őszödi beszéde volt - szétszedték érte.
Orbánéknak naponta van 125 öszödi beszéde, senki se érdekel, mert soros az ördög.
Felfoghatatlan.

paráznabillegető 2018.04.13. 13:16:41

@Kivlov: kevered a mikrot a makroval.
megy minden jól? aha... nos, a helyzet az, hogy NEKED jól megy, mert TE teszel MAGADÉRT. követendő példa.
nem tudom, milyen körökben mozogsz, éppen ezért elfogadom, hogy azoknak az embereknek is mind jól megy.
tök jó.
hát mi itt a hiba?
az élet szép, sohse halunk meg...

olyan gyönyörű ez, hogy ezt kéne kiplakátolni az egész országban! fultotálba a fizimiskád, alá pedig:
"Én egész népemet fogom
nem középiskolás fokon
taní-
tani!"

-JzK- 2018.04.13. 13:18:17

Egy jó komment:

"Bizony nem tévedtem. A kommentelők többsége erősen bízott a kormányváltásban, és ez csak erősödött a magas részvételi adatok láttán. Ez akkor ért a csúcsra, mikor a 444.hu először bedobta a hírt, hogy készenléti rendőrök hada tart Pest felé. Ekkor írták tömegével a bizakodó, akasztós, menekülős hozzászólásaikat az ellenzéki szimpatizánsok.

Amit a migráns kampányról írsz, az tényszerűen nem igaz. Itt volt az ellenzék legnagyobb esély, amit nem használt ki. Ebben az esetben, miután látható volt, hogy a szavazók túlnyomó része nem akar bevándorlókat látni, és most mindegy, hogy ezzel milyen bizonyítványt állít ki magáról, az egyetlen ésszerű megoldás az lett volna, ha beállnak a kormány mögé. Támogatják ezt a szart, így ezzel nem kerülnek szembe választóikkal. Ez volt a Fidesz egyetlen fegyvere. A korrupciós botrányaikat, a politikusaik által elkövetett ostobaságokat szorította háttérbe ez a kampány, ami nem lett volna, ha nincs lehetőség arra hivatkozni, hogy az ellenzék nem támogatja a kormányt teljes mellszélességgel ebben. Lehet hivatkozni elvekre, meggyőződésre és tisztességre, de a politikában ezek nem mindig nyerő lapok.
Tényszerűen az sem igaz, hogy elsöprő médiatúlsúlyát használta volna ki a kormány.
Nem őket segítette az ATV, a HírTV, az RTL, a legnagyobb internetes hírportál az Index. A nyomtatott sajtó háttérbe szorulásával a megyei lapokkal úgyis csak törzsszavazóikat érik el. És ez igaz az M1-re is. Az Echo-t meg csak a keményvonalas fideszesek nézik. A Facebook üzenőfalain, a felhasználók által megosztott hírek pedig végképp nem nevezhetők elfogultnak a kormány irányában. Ha már ragaszkodsz ahhoz, hogy a vidéki tuskókat a kormány a hozzáférhető információk elégtelen mennyisége és minősége okán befolyásolta, akkor azt is vedd figyelembe, hogy mennyien szavaztak kis és nagyvárosokban és mennyien nem szavaztak a fiatalok közül, akiknek nem probléma megtalálni a "megfelelő" hírforrást.
Ha pedig az a végső konklúziód, hogy a Fidesz ebben a "rendszerben", ilyen "feltételek" mellett nem legyőzhető, akkor teljesen felesleges panaszkodnod és sóhajtoznod, vagy az ellenzéket sajnálnod, mert az olyan, mintha a természet nem befolyásolható erőit szapulnád. Felesleges...Ha valami reménytelen...akkor..."

Kivlov 2018.04.13. 13:19:25

@paráznabillegető:
követendő bizony. "aki nem dolgozik, ne is legyék..."

Gato666 2018.04.13. 13:19:47

@Pályakezdő:

Az agymenésedből látszik, hogy te kb. annyit tudsz a vidékről, amit akkor látsz amikor az M1-en mész Parndorfba occsó márkás cipőt venni.

Rövidebben: te egy pesti paraszt vagy.

paráznabillegető 2018.04.13. 13:22:40

@Kivlov: na. tiszta paradicsomi állapot.
vitatkozni ezzel nem lehet, mert igaz.
ennyike.

werinter 2018.04.13. 13:25:33

@Nancsibacsi: Te is pont olyan súlyosan korlátolt vagy, mint a legtöbb Fidesz szavazó.
A TE bérednek az ég világon semmi köze sincs ahhoz, hogy éppen ki van hatalmon.
Nagyon leegyszerűsítve a TE béred azon múlik, hogy az adott cég, amelynek dolgozol hogyan teljesít, mekkora bevételei vannak és ezek alapján mekkora béreket tud (vagy akar) kigazdálkodni a költségvetéséből.
A cég teljesítménye attól függ mennyi megrendelése / munkája van.
A megrendelések száma a többi cégtől, tágabban értelmezve az ország gazdasági állapotától függ. Az ország gazdasági állapota pedig a világ, Európa, azon belül is az Unió, azon belül is főként Németország teljesítőképességétől függ.
Remélem így érthető.
A magyar gazdaság NEM MAGÁTÓL teljesített relatíve jól, hanem azért mert ÁLTALÁNOSSÁGBAN felfelé ível a világgazdaság (szinte) MINDENHOL. Egész Európa, az egész EU növekedési pályán van!!! EZ NEM A FIDESZ ÉS ORBÁN ÉRDEME!
2008 körül az EGÉSZ VILÁGOSSÁRGASÁG, TEHÁT MINDENHOL válság volt!
Erről nem az MSZP tehetett!

A Fidesz egyetlen """""érdeme"""""", hogy még ilyen kedvező gazdasági helyzetben is egy nagyon szerény növekedést tudott csak produkálni az ország.

Mielőtt bárki is beszólna NEM vagyok MSZP/SZDSZ, semmilyen "bal"oldali párt szavazója és soha nem is voltam.

Orbán és a sleppje egy tekintély-elvűségre építő, autoriter rendszert épít. Ahol minden és mindenkit a kényük-kedvük szerint irányíthat. A céljuk az, hogy ellehetetlenítsék, megszüntessék az önállóan gondolkodó egyéneket, szervezeteket. Robotok, szavazó-gépek kellenek nekik. És sajnos a magyar lakosság ezt bevette. Pár fillérért eladta a jövőt.
Nálunk (vidéki kisváros) a polgármester (fideszes) meg is mondta, hogy neki nem kellenek gondolkodó emberek, neki végrehajtók kellenek.
Az egész gazdaságpolitikája Viktoréknak erre épül. 8 osztályt végzett kétkezi munkások robotoljanak a gyárakban. Amiből van bőven. TI ennek örültök jelenleg!
Gratulálok!

werinter 2018.04.13. 13:28:15

@werinter: "EGÉSZ VILÁGOSSÁRGASÁG" ez világgazdaság akart lenni

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.04.13. 13:29:00

@_most_: A rendszerváltás óta azokra volt bízva, annyi a különbség, hogy a mostani bagázs rendszere sokkal kifinomultabb, nagystílűbb. Míg Antallék megelégedtek azzal, hogy visszacsorgatnak nekik a multik egy keveset, és cserébe átjátszották nekik az ország infrastrukturáját, addig a mostaniak megtartják az infrastrukturát is. Neked, nekem, és a többi eccerü prolinak mindegy, hogy kié a szálloda, a közmű, a föld stb., mert se így, se úgy nem részesülünk belőle.

Amíg nem jön egy vállalható és hiteles párt, addig a szavazatom a MKKP-é. :-)

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.04.13. 13:35:46

@werinter: " ... 2008 körül az EGÉSZ VILÁGOSSÁRGASÁG, TEHÁT MINDENHOL válság volt!
Erről nem az MSZP tehetett! ... "
Valahogy mégis 2008 előtt szaladt meg az ország adóssága a kezelhetetlen szintekre. Ne mosdasd az elqrokat, Ha előtte nem b@szarintják el a gazdaságot azzal, hogy hitelből emelnek életszínvonalat a választási győzelem érdekében, akkor a válság nem b@szta volna teljesen a földhöz az országot. Ráadásul, ha a 2006-os zavargásokat a megfelelőképpen kezelik, azaz nem a naggyűléseseket veretik szét, hanem a nyári köztársaságtéri gyújtogató székházfosztogató bagázst, akkor a fidesznek 2010-ben nem lett volna 2/3-a, és most nem itt tartanánk. Ez bizony Kurcsány és a Maszop bűne!

konrada 2018.04.13. 13:36:45

@werinter:
...erről van szó!
Tényleg nem.
...egy kormány legfeljebb annyit tehet, hogy ebbe a folyamatba ne akarjon túlságosan belepiszkálni, mesterségesen megváltoztatni.

...s sokak pont zt figyelembe véve tették oda az X-üket ahová: mert megtapasztaltak már olyan kormányt, ahol ezt megtették.
...s pont azok akartak most a kormányváltás fő erői lenni...

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.04.13. 13:40:37

@-JzK-: Ki követte el az eredeti kommentet? Mert bizony eléggé tényszerű a leírás.
Az ellenzék tátott szájjal beszaladt a f@szerdőbe, és most csodálkozik hogy szopás lett belőle.

Hozzászólok 2018.04.13. 13:43:08

@paráznabillegető: nem kell valaszolni...
de aztan adjak erte pontot.
ellentmondas.
a tobbi gondolatod is.
milyen folddarab az ahova nem lehet csak ugy odamenni. de jo vicc ez is.

ha nem erzed hogy miert. hogy milyen folddarab ahova csak ugy ne jojjenek afganok meg pakisztaniak meg afrikaiak lakni. aztan meg ok ugye a te szoforgatasodban azonos megiteles ala eshetnek a romakkal....

biztosan nem pazarolom az idomet ilyen szanalmas rosszizű vitara.

konrada 2018.04.13. 13:43:49

@Magánvéleményem:
...egyébként meg ehhez adalékként:
Az egy dolog, hogy messze lemaradtunk fejlődési ütemben a többi velünk együtt csatlakozott keleti tagországtól, de még azt az ütemet is úgy tudtuk tartani, hogy a költségvetési hiányt, inflációt, adósságszintet olyan szintre tornázta fel az ország, ami miatt EU-IMF gyámság alá került.

...s ennek köszönhetően még jobban lemaradtunk a többi keleti országtól, mert míg nálunk költségvetési megszorítással, adósságráta csökkentéssel lett vissza fogva a gazdaság, ők addig állami pumpával - azaz adóssághányaduk jelentős növelésével gyorsan vissza tudtak kerülni növekedési pályára, ami tovább növelte lemaradásunk.
...az ilyen "szakértőkből" elég volt annyi is...

egy_ember_ 2018.04.13. 13:45:17

@Hozzászólok: Barátom, a hazaszeretet nem összekeverendő a gyűlölködéssel...
Valamint nekem sem nagy öröm eltartani a fideszes többséget.

Hozzászólok 2018.04.13. 13:53:53

@egy_ember_:
te pl gyulolod a szunyogot?
nem. de azert ne csipjen meg.

vagy.
kuldjel nekem leci 100.000 ftot. kulonben odaszarok a hazad ele.
nem kuldesz?
dehat miert? te gyulolsz engem.
hagyd abba a gyulolkodest!!

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.04.13. 13:55:47

@egy_ember_: " ... Ne keverjük össze a templomba járót a kereszténnyel. ... " Az, hogy ki jár a templomba, huszadrangú dolog. A legtöbben a vallás-t keverik össze a hit-tel. Míg a vallás a külsőségeivel, kanonizációjával egy közösségre épülő biznisz jellegű dolog a hit minden ember sajátja. Vagy hisz vagy nem, ettől még mutathatja magát vallásosnak. Vannak azok a pedofil papok, azok sem hisznek igazán, mert akkor nem lennének pedofilok, viszont eléggé vallásosnak mutatják magukat, hogy megtartsák a hatalmukat a hívők fölött, akiknek a legtöbbje szintén csak vallásos, mert hallgatólagosan tudomásul veszi azt, hogy a pap mit tesz a környékbeli gyerekekkel...

Szóval, ne keverjük bele a vallást a valjdaválasztásba. :-)

egy_ember_ 2018.04.13. 13:59:32

@Hozzászólok: Enézést de nem tudom követni a gondolatmenetedet.
A felszólítást sem.
Csak azt látom hogy mindenkinél be van akadva ez a migráció. Nem tagadom ez egy globális probléma de azt tagadom hogy nekünk 2018-ban, Mo-n ez lenne a legnagyobb problémánk.

VT Man 2018.04.13. 14:00:02

"Az összes választópolgár 31%-ának"

Nem unalmas meg ez a csusztatas?

A valasztasban sose az osszes szavazokra vetitik az aranyokat, hanem csak azokra, akik le is adtak szavazatot.

Nagy Britanniaban pedig elofordulhatna, hogy a valasztasra jogosultak 15%-a er el 100%-ot a valasztasokon, hiszen ott csak egyeni kepviselok vannak.
Es akkor mi van?

konrada 2018.04.13. 14:10:19

@egy_ember_:
Nem hát.
...de akkora hülye az ellenzék, hogy nem vette észre, hogy ez az a csapda, aminek ha elkezdenek ellent-mondani, akkor segítenek a tematizálásban a kormánynak...

Hozzászólok 2018.04.13. 14:10:34

@egy_ember_:
kar.
ezert nem erted azt se miert szavazott olyan sok ember a fideszre.

egy_ember_ 2018.04.13. 14:11:31

@VT Man: Hát csak van barátom hogy az adott keretek között szerzett 2/3s többség nem biztos hogy jól fejezi ki a lakosság egészének véleményét. Ez a ténymegállapítás nem kérdőjelez meg semmit, legfeljebb elgondolkoztathat.
A TÉNYt ne nevezd csúsztatásnak mert csak magadat cspod be, esetleg tudatosan másokat akarsz becsapni. Valamint a büszke fővárost a mucsai banda nem tudta bevenni.

paráznabillegető 2018.04.13. 14:25:36

@Hozzászólok: ne is pazarold. egy másik blogban mr megállapodtunk, hogy mindenkinek igaza van, és mindenki okos.
te is.
én is.
ennyi.

Emmett Brown 2018.04.13. 15:16:30

@konrada: most a XII-ről beszélsz? Mert a kerület messze nem homogén burzsujfalva mint ahogy az a folklórban szerepel.

Fekete Gyor Andras 2018.04.13. 15:56:06

"Gyakorlatilag hipnotizálják őket, ezért nincsenek is valódi döntési helyzetben"

Pontosan videken, ahol nincs internet, nincs telefon, sokan meg a konyvnyomtatasrol sem hallotak. Ezek a szerencsetlenek nem csinalnak mast, mint egesznap gumicsizmaban taposak a tragyat, es imadjak Orbant. Megis ugyan ugy szavazati joguk van, mint azoknak, akik Budapesten elevegeztek a CEU-t. Ez felhaborito, CEU diploma nelkul nem engednek szavazni senkit sem.

Ménár Atya 2018.04.13. 16:58:54

Hát cimbora, lassan kialakul miért nem lehet a fideszt leváltani, mert vidéken nem hülyék élnek mégsem, ahogy ezt többször is olvastam tőletek.
És most hiába szépíted a tisztes vidéki kép kialakításával, de bocs de most is hazudsz,mint a gazdáid.
Idézlek :
"amint azt Földes András kiválóan állapította meg ebben az indexes cikkében. (Pl. egy vidéki kisváros lakótelepén, ahol főleg nyugdíjasok élnek, a telepi kábeltévé alapcsomagját a közmédia és a Vajna-tévék jelentik. Az RTL-ért már pluszban kell fizetni, amit nagyjából senki nem tesz meg, hiszen "majd nézzük helyette a TV2-t".)"
Ugye jellemzően vidéken óriás lakótelepeken élnek a mezőgazdasági unkások, és panelban nevelik a sertést, meg a teheneket, a másik emeleten meg ülnek a nyugdjas vidékiek, akik kizárólag kormány cenzúrás tv-t nézhetnek, és a fiatal rokonokkal sem beszélhetnek, az RTL meg fizetős, ami ugye a tutit nyomná........
Cimbi, ugye tudod te is,meg én is, hogy az RTL ingyenesen fogható országos csatorna, egy szimpla kis antennával is bejön, tehát hazudsz.
Arról meg nem is beszélek már, hogy pl a legnagyobb ellenzéki párt, a Jobbik, megakarja szüntetni az RTL-t.
Legalább is ezzel kampányoltak pár éve, mert hazudik az a csatorna.
Na most akkor hazudik,vagy sem?
Vona meleg, cigány, vagy izraelita?
:)
Szóval erősen mellébeszélsz, és csúsztatsz.

kgaba82 2018.04.13. 17:29:57

@Pályakezdő:
"Nehéz ugyanis megérteni, hogy miért is szavazna a "kádári kisember" vidéken arra a pártra aki az...
döntően az urbánus, jómódú felső-középosztálybeli rétegeket támogatja a "kisemberek" kárára."

Talán azért mert a vidékiek egy részének a gyerekei vagy tervezik, vagy már felköltöztek egy nagyobb városba és az általad említett imtézkedések kedveznek nekik.
Ezenkivül szerepet játszhatott még a rendmánia, nacionalizmus, zsigeri kommunista-ellenesség.
Ezek az emberek jó okkal sohasem bocsátanak meg a szociknak. Az LMP-t és Momentumot meg naiv liberálisoknak tartják.
És az egyik legfontosabb érv, amiről nagy a hallgatás, hogy a Jobbikot leszámítva az ellenzékieket "kisebbség-szaporító" pártnak könyvelik el.
A fidesz családpolitikájának a lényege az ami 1998-2002 alatt, a családi pótlék alacsonyan tartása. Az adókedvezmény nem jár a segélyből élőknek és a közmunkások se nagyon vehetik igénybe. Márpedig a romák ezeken voltak, s vannak.

Én nem nagyon vetem meg a vidéki fidesz szavazókat emiatt. Amikor már politikai oldaltól függetlenül mindenki tud sóhajtozni azon, hogy fogy a magyarság részaránya a határontúl,
azalatt senkit sem érdekel, hogy fogy vidéken. Ők legalábbis ezt látják.
Azt, hogy annak a bizonyos kisebbségnek a száma így nézett ki:
1914 - 60e
1960 - 200e
1990 - 600e
2015 - 7-800e

Természetesen csak becsült adatok.
Valahogy mindenki elfelejti, hogy miért el anno a Jobbik menetelése.

fátum 2018.04.13. 17:42:54

OK 1: Amikor a Jobbik bejelentette, hogy nem fog össze senkivel, akkor már lehetett tudni, hogy semmi esély a Fidesz leváltására. Egyszerű matematika az egész. De hogy fogna össze olyan pártokkal, amiket megalakulása óta kommunistáz és ellenségként kezel? Ugyanez fordítva is igaz. A Jobbik, mióta megalakult a neonáci szerveződés eklatáns példája a szocik számára.
OK 2: Gyurcsány. Sok választó számára nem szalonképes. Amihez köze van, azt élből elutasítják sokan. Nem csodálom, hogy nem találja az ellenszert. Abba kéne hagyni Feri! Máris 1-el kevesebb felé oszlanának a szavazatok.
OK 3: Migránsozás+A legjobbkor volt néhány újabb merényletszerű dolog. Ellenzéki oldalon csodálkoztak, hogy miért a Soros-migráns vonallal kampányol az utolsó héten a Fidesz és nem a gazdasági eredményekkel. Utóbbival fölösleges, mert akit érint, az tudja.

fátum 2018.04.13. 17:46:06

OK 4: A határon túli szavazók, akik a Fidesznek köszönhetik a kettős állampolgárságot. Ezt nem is kell magyarázni. És erre is sikerült rátenni egy lapáttal Fletónak, amikor a mostani kampányban beléjük gyalogolt.

paráznabillegető 2018.04.13. 18:34:54

ok 5. jó ez így mindenkinek. aki külföldön van,úgyis sokat keres, keveset adózik, keveset bajlódik. aki most jól keres magyarban, az szintén, remélhetőleg ez így is marad. aki meg közmunkás dzsipó, az meg végre szop jól, épp ideje volt. orbán, mészáros, kósa lopnak? ejjj, rágalom... különben is, tessék bizonyítani. a lényeg, hogy nem jöjjön a nigger.
minden fasza.
de tényleg.

ételizésítő 2018.04.13. 21:17:58

Íme, ahogy a Fidesz elcsalta a választást:

Ahol csak fideszes számlálók voltak (kb. 7000 szavazókör), ott nem jegyzőkönyvet hamisítottak, hanem szavazólapot.
Kapnak még egy csomag szavazólapot (ezt ugye állami nyomda nyomtatja, az állam szállítja ki, senki nem tudja, hova hány darabot), 7-kor urnazárás, 7-től 11-ig meg megnézik, mennyi nem fideszes szavazat van, azok egy részét valaki hazaviszi, és majd a kazánjában elégeti, aztán kitölti a tiszta szavazólapokat ugyanazzal a tollal, ami a fülkékben volt.
A 4 óra bőven elég volt arra, hogy a már (szigorúan telefonon, hogy nyoma ne maradjon) beérkező első adatokból kiszámolják, hol mennyit kell csalni, hogy a 2/3 meglegyen. Érdekes, pont annyi lett, aztán a románok szavazatával +1.
Az aláírások megvannak a nyilvántartó lapon, tehát Józsi bácsi meg Mari néni aláírása teljesen hiteles, az meg, hogy hogy húzta az X-et a szavazólapra, nem bizonyítható. Már csak arra kell vigyázni, hogy a szavazólapok száma stimmeljen, annyi újat gyártsanak, amennyit leselejteztek.

És a kérdés meg is van oldva.

kolompar lole 1113 2018.04.13. 21:21:25

"Azt pedig badarság állítanunk, hogy kétmillió vidéki ember teljesen hülye és tudatosan támogatja a nagyüzemi közpénzrablást."

Pedig de.

kolompar lole 1113 2018.04.13. 21:25:45

"Így pedig nagyon komoly feladat lesz kitalálni, mit tehetünk ebben a helyzetben."

Nem olyan bonyolult ez, Antall is megmondta anno: tetszettek volna forradalmat csinálni. 56-ban Viktor apját, Rákosit, ma meg a fiát kell elkergetni. De ehhez sajnos meg kell várni míg felnyílik a böbicsekkes nyuggerhorda szeme is, ez majd akkor fog eljönni ha elapad az EU-s lóvé, és már nyugdíjra se telik. Pénztáros Lőrinc biztos nem fogja zsebből kipótolni, némi lopott közpénzből, nem azért lopta el Viktátor.
süti beállítások módosítása